Måndag 24 Oktober 2016

I morse hade jag bråttom.
Skyndade mig ut med mina vovvar och sen begav jag mig till en kompis som heter Karèn.
Jag skulle rida hennes Irish cob.
Så himla vacker häst och helt fantastisk att rida.
 
Skyndade mig sen hem för att gå ut med mina vovvar igen och hinna fixa lite mat...innan det var dags för nästa ridtur.
Åkte till nästa ställe...men där blev det tyvärr ingen ridning, så hon som har stallet råkade låsa in sina nycklar i sadelkammaren och det var nycklar till både hus och bil.
Så det vart istället att skjutsa henne till sin son som hade extra nyckel.
Men jag hade ju redan ridit idag...så det gjorde inte så mycket.
Men tråkigt var det ju..
 
Nu blir det dusch och fix och sen promenad igen med vovvarna.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0