Halloween

Idag har vart en hemsk dag.
Mest gråtit hela dagen.
Suttit vid graven och känt att jag verkligen vill dö.
Livet har ingen mening kvar.
Jag är såååå ensam...har ingen kvar.
Lika bra att avsluta detta jävla skitliv.
Vill inte skriva ut allt direkt här...men dom som är involverade vet!
Dom vet om förtrycket och elakheter.
När man i svåra stunder igentligen ska stötta varandra...så njuts det av att förtrycka och förminska.
Detta gäller dom som står närmast.
Men jag är trött på detta...orkar inte mer.
Varken orkar,kan eller vill förändra världen.
Jag vill bara leva och ha det bra.
Kräver ingenting.
Men i hela mitt liv har jag fått slagits för min existens.
Min mamma hatade mig pga att pappa älskade mig.
Min svärmor hatade mig pga att min man älskade mig.
Den enda som älskat mig öppet och ärligt och stod upp för sin kärlek var min son.
Men han är död..död..död!!!
Orkar inte mer.
Vill dö...men är såååå feg!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0