Dröm om Henke

Drömde inatt om min döda älskade son Henke.
Det var en så jobbig dröm.
Han kom tillbaka exakt som han var..i samma ålder som när han dog 25 år.
 
Han bara var här och förklarade att han hade valt att komma tillbaka till oss...han ville inte längre vara på "andra" sidan.
Varför vet jag inte?!?!?
Han ville inte bo här hos oss..utan ville klara sig själv.
Drömmar kan ju vara knasiga...så rätt som det var så hade han sin gamla lght tillbaka....som kostade över 6000 kr /mån.
Jag frågade honom HUR han skulle klara av en så pass hög hyra utan jobb??
Men han tyckte att vi skulle hjälpa honom....och det klart att vi ska göra svarade jag.
 
Jag bad att han skulle gå till Skattemyndigheten och försöka få tillbaka sitt personnummer...för det är ju raderat!
Du var ju död!!
 
Men det kunde han inte förstå...för han var ju här och nu skulle allt bara fortsätta där det slutade.
Försökte förklara för honom att det inte fungerar så....men det ville han inte lyssna på.
Jag vet inte vad vi kom fram till...men jag vaknade och allt var KAOS i mitt huvud.
Fy vilken jobbig dröm.
 
Jag vill ju såååå gärna att han kommer tillbaka och vill inte att det ska kännas jobbigt att drömma om honom.
Jag älskar ju honom sååå mycket.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0