Fredag den 21 Februari 2014

Fredag IGEN!!
Dagarna rullar på hela tiden...mycket märklig känsla!
Mitt liv som egentligen har stannat rullar på ändå.
Det är lixom alltid Måndag och Fredag.
Svart eller vitt!!
 
Blir så tveksam till mina egna känslor.
Ena stunden vill jag att tiden ska gå fort,fort..
Nästa stund vill jag att tiden ska stanna, så att det inte är så länge sen jag fick krama min älskade Henke.
Jag blir inte klok på mina egna känslor.
Men det är väl så för alla som befinner sig i detta "Efterliv"
 
Jag vill passa på här att tacka alla otroligt fina vänner för allt stöd och hjälp jag får in min svåra sorg.
Man skriver ut sin förtvivlan i en liten rad på Facebook och vips!!! så har man sååå många kära vänner som gör sitt yttersta för att göra livet till ett bättre ställe att vistas på.
 
Gissa om det värmer!!
Vet faktiskt inte vad jag skulle gjort utan Facebook.
Där får jag skriva av mig och ha kontakt
För ofta så är det den enda kontakt man orkar att ha.
Många ggr med människor jag inte känner så väl eller inte haft så mycket kontakt med tidigare.
Men ni har blivit min livlina.
Människor som tidigare har funnit nära oss i våra liv är BORTA!
 
Det beror nog inte bara på dessa människor utan även på oss.
Vi är ju inte längre dom samma och har inte samma ork att sitta och lyssna på små trivala problem som vem som har vad eller har sagt si eller så...
Människor som blir sura för att vi inte 24/7 finns för dom som tidigare....eller hela tiden bekräftar och bekräftar.
När man inte längre orkar vara den jourhavande...så BORTA!!
 
Men istället har dom riktigt fina kommit fram.
Tex. Christina Hartman!
Du är så underbar min fina vän...och jag är så glad att du finns i mitt liv!
 
Jag skulle kunna räkna upp en hel rad med människor...ni är så fina och jag är sååå tacksam för allt ni gör för att få mitt liv på rätt köl igen.
 
Nu är det kaffetajm...mums!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0