Tisdag 1 April 2014

Idag kom dagen som jag både har längtat efter och förfasat mig över.
Henkes Gravsten kom på plats.
Så vacker och fin!
Men som en stor snoksmäll att se sitt barns namn inristat på en Gravsten.
Helt horribelt!
 
Om jag inte har fattat förut så har jag gjort det nu!
Jag har totalt psykbryt!
Orkar faktiskt inte sakna mer och ha så här ont i hjärtat.
Det gör så jävla ont så det går inte att beskriva.
Hela jag har exploderat i molekyler.
 
Jag trodde att jag skulle orka för Ninnis skull.
Men jag gör inte det.
Jag kan inte vara den mamma hon behöver ha.
Jag känner varken lust eller glädje längre när inte Henke finns. 
 
Han och jag har haft nåt speciellt!
Vi delade ALLT!
JAG LÄNGTAR SÅÅÅ!!!
D
2014-04-07 @ 21:18:28

Jag blir så ledsen och berörd. Fick själv 2008 burkitts lymfom spridd i hela kroppen utom ryggmärgen. Efter flera operationer och cellgiftsbehandlingar i 6 månader vann jag över skiten. Vet vilket helvetet din fina son fick gå igenom och det finns inget rättvist i världen. Ville bara skriva till dig utan att egentligen ha något vettigt att säga. Hoppas att du orkar vara stark och fortsätta leva dag för dag tills det en dag känns lite lättare och ljusare. Alla tankar till dig och din familj och ett ljus tänt för Henke.

Svar: Tack snälla för dina ord.Det känns skönt att prata med någon som har haft samma sjukdom.
Skönt att höra att du överlevde.
Henkes kamp var förgäves...det känns som om dom tog ihjäl honom..dom körde för hårt och för fort..
mittlivsomness.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0