Tisdag 5 November

Stackars Älskade Henke!
 
Inatt har vart en djävlig natt med diaree och nu dessutom är smärtan i munnen TILLBAKA!
 
Djävla skitcancer...jag hatar dig vad du gör med mitt älskade barn!
Fast att dagen är tidig så har han redan hunnit att få 3st sprutor morfin och det hjälper inte!!
 
Livet känns skit och det känns som om han börjar ge upp och känna allt hopplöst.
Hela min kropp skriker: KÄMPA!!!
Ger han upp så ger jag upp...då orkar jag inte mer.
 
Det vart ju inte bättre av att Micke började jobba....MAN KÄNNER SIG HELT ENSAM NU!
Även om jag förstår att han mår bättre av att jobba och komma bort ett tag, så vart man ju lixom lämnad.
Nu vill jag inte ens åka hem längre...gör det bara för att jag måste duscha ibland.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0