Mycket som har hänt sen sist.

Hej kära Bloggen!
 
Tyvärr inga uppdateringar på ganska länge.
Det har hänt otroligt mycket i våra liv och det har vart tumultartat.
 
Vår dotter Jennifer har separerat och flyttat hem igen.
Hon har iaf fått lght i Örebro igen och kommer att flytta veckan efter Påsk.
Hon har även fått sitt första "riktiga" jobb och det är på Addac som Arkitekt.
Vilket är hennes drömyrke sen hon var 9 år.
 
Det var det hon påbörjade på KTH i Stockholm.
Men hon fick ju hoppa av och flytta hem när Henke vart sjuk och dog.
Så det känns lite extra skönt att hon iaf nådde sina drömmars mål till slut.
 
Jag har vart totalt under isen och vart sååå nära att göra slut på allting.
 
Saknaden efter våran älskade Henke, tar väldigt hårt på hela familjen.
 
Det har nu snart gått 3 1/2 år...men det känns fortfarande som det nyss har hänt.
Det är helt ofattbart att han inte kommer hem igen!!!!!
Fortfarande helt ofattbart hur vi ska kunna återerövra livet och känna glädje att leva igen.
 
Vad ska man göra för att finna livsgnistan igen??
Ja, det är en stor fråga som inte verkar finnas något svar på.
 
Har iaf anmält mig till Ica klassikern som startade idag.
Så nu är 2,3 mil avklarade på cykel och vätternrundan som totalt är 30 mil.
Det ska avklaras på 2 mån.
Så det gäller nog att cykla på lite varje dag för att hinna med det.
Men idag regnade det och var iskallt.
Men jag cyklade på för att komma igång...för annars kommer jag aldrig att sätta fart.
 
Efter "Vätternrundan" så är det "Vansbrosimmet" och det kommer jag säkert att klara ganska bra tror jag.
Detta är även bra för min kropp som helt har "dött ut" sen Henke dog.
Jag har inte orkat med någonting och har bara sjunkit längre o längre ner i soffan.
Men nu jäklar ska jag ta tag i det och försöka komma över vattenytan igen....skam den som ger sig.
 
Jag kommer att försöka att uppdatera lite här, vad det gäller min Ica klassiker.
Och det är för min egen skull, så att jag peppar mig själv.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0