Söndag 21 September

Sjuk...sjuk...sjuk!!
Det var länge sen jag var så här dålig!
En hosta from Hell och ingen röst.
Feber, halsont ocj satans ont i huvudet.
Jätte skönt för familjen fnissar nog många ☺
Att nu är hon äntligen lite tyst!
Men lite jobbigt för dom då inte mamma kan svara på allt hela tiden☺
 
Var på Vårdcentralen idag...men min sänka var inte tillräckligt hög för att sätta in penicillin.
Den var bara 68 och skulle vid typ lunginflamation ligga på 150.
Syresättningen var för låg...endast 73%
Den ska ligga på 97-98%
Det var iaf skönt att jag inte hade inbillat mig att jag kvävdes.
 
Skulle komma tillbaka på Tisdag om jag inte är bättre.
Måste..måste vara frisk till Lördag då jag ska åka till Bulgarien med en väninna och hämta hem en hundvalp☺
Det blir en långweekend så vi ska hinna med lite shopping oxå.
Jag hoppas på lite billigare märkesväskor...typ Louis Vuitton eller nåt sånt.
 
Det känns jobbigt att jag inte har kunnat vara hos Henke denna helg...men jag hoppas att han är med mig 
Och healar mig.
 
Har även haft 3 duktiga och healande doktorer vid min sida hela helgen.
Mina 2 yorkar Zorro o Maja...och även Majas mamma☺
Så himla underbart med många hundar...det är läkande för allt!
Nu ska jag försöka vila min sjuka kropp och hoppas på ett snabbt tillfrisknande.
Sängen är trång med 3 vovvar...men såå mysigt!
Natti natti 😴
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0