Hösten närmar sig

Hösten närmar sig med stormsteg och oron i magen växer.
Hösten väcker dom otäcka minnena och varenda cell i kroppen minns hur du Henrik Ness vart sjuk i cancer och dog.

Vi har fått en liten paus i vår sorg i sommar, när vi har vart ute på semester.
Vi var som vanligt på Öland i 2 veckor.
Jennifers kompis Bella kom och hälsade på och avlöstes av min bästa vän Mona.
Sen åkte vi hem och packade om och for till Kungshamn och träffade min kompis Camilla.

Sorgen gör sig tyvärr snart påmind igen så fort man kommer hem igen.
Igår var en riktig skitdag...satt vid graven och bara ältade runt allt som hände..Varför? varför? Hur kunde det bli så här?
Min stora starka gosse!!
Du kanske var för god för denna värld?
Vi kommer ju dessvärre aldrig att få svar på den frågan.

Det vi tror är att du fick denna typ av cancer pga att du hade körtelfeber -07 som du inte skötte om.

Så alla som ev läser detta.
Om ni någon gång har körtelfeber eller ont i halsen, träna ALDRIG!!

I Lördags bröt jag min vänstra lilltå.
Kan låta som ingenting... men fy satan vad ont det gör.
Har fått haft hjälp av min bästa vän för att gå promenad med vovvarna...kan knappt stå på foten.

Ringde akuten i dag...men dom gör inget åt brutna tår.
Så det är väl bara att stå ut tills det går över av sig självt.

Natten till Tisdag så åkte vår dotter Jennifer till Mallis.
Jätte kul för henne, men så himla orolig jag är för henne.
Men jag vet att hon klarar sig och är ordentlig..så det är inget egentligen att oroa sig för.

Om aldrig detta med Henke hänt så hade jag enbart vart glad för henne.
Fy vad detta har förstört 4 människors liv.

Men vi försöker att kämpa på och ta oss en dag framåt i taget.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0