Onsdag 30 Oktober

Jag känner mig så lycklig idag.
Henrik har suttit lite i sin "nya" rullstol...vi körde ut på altanen en sväng på avd.85 och sen lite in i dagrummet.
Han åt en tallrik soppa...DET ÄR LYCKA!!
 
Märkligt att bli så glad och lycklig över så "lite" kan nog någon tycka!!
Men för oss som har sett honom våndas och vrida sig av smärta för sina sår och blåsor i munnen...känns det som om vi har vunnit högsta vinsten...helt otroligt!!
 
Så här lycklig har jag nog bara vart 4ggr tidigare i mitt liv och det var kronologisk ordning :
1, När jag träffade Micke
2, När vi fick Henke
3, När vi gifte oss
4, När vi fick Ninni
5, När Henrik äter och orkar resa sig upp.
 
Vi har lång resa kvar...men idag var ändå en liten milstolpe som jag ska minnas så länge jag finns och andas.
Pratade med ronden i morse och värdena ligger bra.
Vita blodkroppar på väg upp.
CRP på väg ner
Blodvärdet 90 (ganska lågt) men beror på cellgifterna som han får.
Tumörvärdet på väg ner.
 
Så just nu känns det som om livet skulle kunna återvända :)
 
Men vi tar en dag i taget men ser ljust på framtiden.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0