Snart Jul igen

Snart ät julen här igen.
Det är vår 5:e Jul utan vår älskade son.
Jag kan fortfarande inte förstå att han är borta.
Kommer på mig själv att fundera över VAD han önskar sig i Julklapp och blir lika chockad och ledsen varje gång jag minns sanningen.

Men denna Jul kommer nog och går den med...fast att det är annorlunda.
Allt är annorlunda!!

Nu är det bara vi tre.
Som tur är så har vi vänner som vill fira Jul med oss.
Det skulle nog kännas väldigt tomt och ensam om vi skulle fira ensamma.

Frågade min mamma och min bror för länge sen om dom ville komma hit och fira Jul.
Fick inget svar alls...bara att dom inte gillade Julen och att det var alldeles för länge kvar....(ca 1 mån)
Så det kunde dom ju inte bestämma än.

Fick höra igår att dom ska åka till min brors sommarstuga och fira Jul.
Blir faktiskt lite ledsen av att höra det...även om vi klarar av detta själva.
Men så synd när man ändå har några kvar i släkten.

Jag är ändå lite glad.
Min kreativa sida har äntligen kommit tillbaka.
Just nu ägnar jag mig åt att sticka raggsockor kors o tvärs och att binda kransar.
Nästa år blir det Julmarknad med många fina saker.
Ska tillbringa året med att skapa och sälja på Julmarknaden som jag och en kompis ska ha tillsammans.
Det gläder mig enormt.

Kommer även att ta emot beställningar på sockor.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0