Tisdag 25 Oktober

Ännu en dag på ryggen på Rocky.
På förmiddagen öste regnet ner och jag tänkte inte åka och rida.
Men på lunchen så gav regnet upp och jag begav mig till hästen Rocky.
 
Fixade och red själv...vilket var väldigt många år sen sist.
Känner att jag har funnit mitt mission.
Hästar är livet!!
 
Nu hoppas vi på en mild vinter...och inte något snö.
Då kan detta trots allt bli en ganska bra vinter.
 
Bra att få lite annat att tänka på nu när denna svåra tid är här med så mycket årsdagar och svåra minnen.
 
Kan inte ens tänka tanken fullt ut på att Henrik är borta och ALDRIG mer kommer hem.
 
Vilken käftsmäll det är varje gång tanken slår mig.
Det är som om någon boxar mig i magen med all sin kraft.
Så för att inte tappa andan helt så är detta med hästarna bra, för att få mig att tänka på nåt annat och förhoppningsvis överleva denna svåra höst oxå.
 
Jag har ju mina vovvar...men det räcker tyvärr inte till alla dygnets timmar.
 
Är sååå tacksam att jag fått chansen att rida fina Rocky <3
 
Nu dax att fixa lite mat.
Idag blir det kyckling med sötsur sås och ris till det.
Sen blir det nog en kväll framför tv:n och bara softa.
 
Fick sms att mina tapeter har kommit...men huu...så jobbigt det känns att börja att rusta.
Men tyvärr ett måste i mitt hem.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0