En gråkall dag i Augusti

 
Nu var det länge sen jag skrev här.
Sommaren kom och gick.
Trodde ALDRIG att vi skulle klara att åka på semester och njuta av det.
Vi njöt faktiskt en hel del...kanske för att det var så bra väder.
Först var vi i Varberg 1 vecka.
Sen åkte vi till vårt paradis Köpingsbaden på Öland.
Det var med skräck vi packade ihop i Varberg och begav oss mot Öland.
Väl där så öste regnet ner...men vi vart väl mötta av Eva och Juha. (Jejjes mamma o pappa)
Vädret vart snabbt bättre och vi NJÖT av att vara tillbaka.
Här fanns så mycket minnen...Henke var i varje sandkorn...varje vindpust.
Det var både hemsk och skönt.
Sorgen är bitterljuv..så mycket fina minnen av en älskad son.
Så mycket tårar som rinner för att man inte får träffa honom igen.
Livet kommer aldrig mer att bli vad det var.
Lusten att leva är borta...men jag ska kämpa.
Kämpa för Henke och hans minne...vet ju att han ser och känner mig....och han skulle bli så besviken om jag avslutade detta nu.
Jag skulle även förstöra Micke och Ninnis resterande liv, vilket jag givetvis inte vill.
Men satan vad svårt det är att härda ut.
Varje dag, varje andetag är som en trög evighet.
Lilla Maja kom till oss den 21/7-14 11 veckor gammal.
En helt underbar liten vovve som verkligen behöver mig och ger så mycket kärlek.
Nu måste jag ju leva för hennes och Zorros skull...det går ju inte att bara överge dom.
Denna bild är när vi hämtade lilla Maja hos Inger Wallenius..här är hon 11 Veckor gammal.
Nu är hon 15 veckor och har börjat att bli rumsren...väger 1800gr och är världens sötaste och goaste lilla valp.
 
Vi har även hunnit att vara i sommarstugan hos min bror och mamma och hälsat på.
Det var fantastiskt väder och vi gjorde årets vattenskidsrace.
Här är det Micke som åker på vingliga ben :)
Även Maja och Zorro badade denna dag för första gången i sitt liv.
Dom var så söta när dom simmade.
 
 
Här kommer Zorro och Maja simmandes.
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0